SV Technics kontakt

Obchodní podmínky

Vítejte ve službě Cat Agency. Přečtěte si naše Obchodní podmínky.


1. Úvodní ustanovení a definice

My: Odkazy na "My", "Nás", "Naše" a "Provozovatel" se vztahují na společnost Zoomsoft, s.r.o., se sídlem na adrese Hvozdecká 1378/10, 635 00, Brno, IČO: 05880408, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Brně pod sp. zn. C 98698/KSBR.

Uživatel: Uživatel je každý návštěvník webových stránek "www.catagency.cz", všech podstránek a všech subdomén této domény.

Poskytovatel: Poskytovatel je každý Uživatel, který se v rámci Platformy zaregistroval jako Poskytovatel, splnil Podmínky pro poskytování služeb Platformy a má aktivní přístup do systému pro potvrzování rezervací Uživatelů.

Podmínky: Před použitím našich služeb prosíme o pečlivé přečtení těchto Obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů, které naleznete na našich stránkách www.catagency.cz, stejně jako dalších relevantních dokumentů a pokynů vztahujících se k používání našich služeb.

Zákaz agentur: Všem Poskytovatelům je zakázáno registrovat se a používat Platformu jako agentura podnikající v poskytování služeb nabízených na Platformě. Zejména pak za účelem nabízení svých služeb, hledání hlídačky pro své klienty nebo jejího upisování do svých databází. Tyto účty budou bez náhrady blokovány a doživotně odstraněny.

Služba: Službou se rozumí každá služba, kterou si Uživatelé mohou objednat v rezervačním systému Platformy. Definice Platformy je stanovena v bodu č. 2 tohoto dokumentu "Naše Platforma".


2. Naše platforma

Popis platformy: Naše webová stránka www.catagency.cz, všechny její podstrany a subdomény slouží jako Platforma, kde návštěvníci mohou poptávat služby - např. hlídání a opatrování zvířat, hlídání dětí, úklid domácnosti nebo jakékoli jiné služby formou online rezervace.

Smluvní vztahy: Když si Uživatel závazně rezervuje nějakou službu na Platformě, vstupuje do přímého smluvního vztahu s Poskytovatelem služby. My nejsme stranou těchto smluv a neneseme žádnou odpovědnost za správnost uzavřených smluvních vztahů ani kvalitu provedených služeb.

Naše role: Naše Platforma poskytuje prostor pro komunikaci mezi Uživatelem a Poskytovatelem. Naše Platforma poskytuje Poskytovatelům přímý přístup k rezervacím Uživatelů a umožňuje jim služby pro Uživatele realizovat. Naším úkolem je také poskytnout všem Uživatelům bezpečné platby za jejich objednávky. Podmínky plateb naleznete dále v těchto Obchodních podmínkách.

Odpovědnost: Veškerá odpovědnost za služby poskytované Uživateli je na straně těchto Uživatelů a na straně Poskytovatelů. Jakékoli stížnosti, reklamace nebo jiné nároky spojené s těmito službami musí být podány přímo u Poskytovatele služby. Platforma nenese žádnou odpovědnost za kvalitu, výsledky ani případné škody způsobené Poskytovateli.


3. Platby a transakce

Platby prostřednictvím Platformy: Při rezervaci jakékoli Služby prostřednictvím Platformy Uživatel zaplatí peníze vždy a výhradně Provozovateli Platformy. Uživatel nikdy neprovádí platbu přímo Poskytovateli služby. Tímto je zajištěna bezpečnost plateb a jednotné, předem dané, ceny veškerých služeb Platformy a jejich transparentnost. Aktuální ceny jsou součástí webové stránky Platformy "catagency.cz". Bezpečnost všech plateb je zajištěna a garantována Provozovatelem Platformy. Platba je po Uživateli vyžadována až při potvrzení rezervace Poskytovatelem. Jakákoli služba může být Uživateli poskytnuta až na základě uhrazené objednávky. Veškeré platby probíhají výhradně v rezervačním systému Platformy a to formou QR kódu, platební brány nebo bankovním převodem.

Platba Poskytovateli: Platby Poskytovateli probíhají na základě Obchodních podmínek pro Poskytovatele, které jsou přímou součástí tohoto dokumentu.

Bezpečnost a odpovědnost: Tato struktura platby je zavedena za účelem zajištění jednotnosti cen a bezpečnosti plateb. Za veškeré platby je odpovědný Provozovatel Platformy.



4. Přístup k Platformě pro Poskytovatele a Uživatele

Uživatelský účet Poskytovatele: Pro využití Platformy jako Poskytovatel je nutné splnit všechny podmínky registrace při zakládání uživatelského účtu jako Poskytovatel. Při registraci je třeba zadat všechny požadované údaje přesně a pravdivě, protože na tyto informace spoléháme a také si vyhrazujeme právo je ověřit. Pokud dojde ke změně některého údaje, neprodleně jej prosím aktualizujte. Zároveň mějte na paměti, že přihlašovací údaje k vašemu účtu Poskytovatele je třeba uchovávat v tajnosti a chránit je před možným zneužitím třetími osobami. Pokud máte podezření, že vaše přístupové údaje byly odcizeny nebo jinak zneužity, ihned podnikněte kroky k jejich změně. Aby mohl být uživatelský účet Poskytovatele aktivován, je nezbytné splnit všechny podmínky registrace, které jsou součástí této registrace - především pak online školení, ověření totožnosti a další náležitosti.

Uživatelský účet Uživatele: Pro využití všech funkcí Platformy jako Uživatel je nutné být plnoletý, způsobilý k právním úkonům a je třeba si založit Uživatelský účet. Uživatelský účet Uživatele vzniká při online rezervaci služby na webových stránkách Platformy. Při online rezervaci je třeba zadat všechny požadované údaje přesně a pravdivě, zejména adresu, poschodí, jméno, příjmení, telefon, e-mail, zdravotní stav apod., protože na tyto informace spoléháme. Pokud dojde ke změně některého údaje, neprodleně jej prosím aktualizujte. Zároveň mějte na paměti, že přihlašovací údaje k vašemu účtu je třeba uchovávat v tajnosti a chránit je před možným zneužitím třetími osobami. Pokud máte podezření, že vaše přístupové údaje byly odcizeny nebo jinak zneužity, ihned podnikněte kroky k jejich změně.

Výhrada práv: K užívání Platformy od Nás získáváte nevýhradní oprávnění, které je omezeno výhradně pro vaše interní použití v souladu s Podmínkami. Neudělujeme vám žádnou licenci ani jiné právo duševního vlastnictví k software ani jiným dílům, které jsou součástí Platformy. Veškerá práva k takovému software náleží a zůstanou náležet pouze Nám. Použití aplikací či jakéhokoliv jiného softwaru třetí strany (např. GoPay) se řídí licenční smlouvou, resp. obchodními podmínkami této třetí strany. Nezískáváte žádná práva ani licence, kromě těch, které jsou výslovně uvedeny v tomto odstavci. Okamžikem vytvoření jakýchkoliv dat souvisejících s vaším užíváním Platformy, včetně statistických a výkonnostních informací souvisejících s provozem Platformy, Nám postupujete veškerá práva vztahující se k takovým datům.

Dostupnost: Platforma je dostupná, když je dostupná a funguje, když funguje. Dostupnost a správné fungování Platformy závisí na mnoha faktorech, ne všechny umíme ovlivnit. Proto jsme se dohodli, že Platforma může být nedostupná a přístup k jejímu užívání může být jakkoli ztížen, aniž by to bylo považováno za závadu nebo jiné vadné plnění na Naší straně. Neneseme žádnou odpovědnost za výpadky Platformy, její zhoršenou dostupnost ani za ztrátu nebo poškození vašich dat.

Změny: Vyhrazujeme si právo provádět jakékoli změny Platformy, digitálního obsahu a služeb digitálního obsahu, které považujeme za nezbytné nebo užitečné pro zvýšení její kvality, efektivity či výkonu nebo pro dosažení souladu s platnými právními předpisy.

Znepřístupnění: Nad rámec případů popsaných v těchto podmínkách Vám můžeme přístup k Platformě zrušit nebo pozastavit bez další odpovědnosti, jestliže: a) obdržíme příkaz soudu nebo orgánu veřejné moci, který Nám ukládá tak učinit
b) porušujete tyto podmínky, užíváte Platformu k účelu, který nepovolujeme nebo se podílíte na podvodných nebo protiprávních činnostech
c) nezaplatíte dohodnutou cenu. Vyhrazujeme si právo okamžitě a bez předchozího upozornění pozastavit přístup k Platformě a/nebo digitální službě v případě, že obdržíme oznámení o chargebacku (jak je definován níže). Kontaktování vaší banky nebo poskytovatele kreditní/debetní karty a odmítnutí, zrušení nebo napadení stržení jakékoli částky splatné v souvislosti s vaším užíváním Platformy a/nebo digitální služby ("Chargeback") bude považováno za porušení vašich platebních povinností. Vyhrazujeme si rovněž právo zpochybnit jakýkoli přijatý Chargeback. Můžeme podniknout přiměřené kroky k omezení vašeho budoucího přístupu k Platformě, pokud se domníváme, že jste o Chargeback požádali se zlým úmyslem.



5. Obsah Uživatelů a Poskytovatelů

Uživatelský obsah nebo také obsah nebo obsah uživatele je jakýkoli obsah, který na Plaformu přidá Uživatel nebo Poskytovatel. Na Platformu máte možnost vkládat fotografie, video, texty a další informace, které tvoří váš uživatelský obsah. Odpovědnost za tento obsah nesete vy. Tím, že svůj obsah na Platformu nahrajete, potvrzujete, že máte právo tak učinit, že nám udělujete licence uvedené níže a že nahráním, zveřejněním nebo užíváním obsahu nedochází k porušení práv třetích stran ani zákonů.

Naše pozice: K uživatelskému obsahu přistupujeme pasivně a nestranně. To znamená, že obsah obecně nekontrolujeme ani aktivně nezkoumáme, zda neporušuje zákony. Můžeme se však z vlastní iniciativy rozhodnout provést šetření nebo přijmout opatření s cílem odhalit a odstranit nezákonný obsah nebo obsah, který porušuje tyto Obchodní podmínky nebo zamezit přístupu k němu. Také můžeme zasáhnout v souladu s požadavky zákonů nebo pokyny úřadů. Nicméně za nezákonnost, přesnost či pravdivost obsahu neneseme odpovědnost.

Pravidla pro obsah: Na Platformu nesmíte vkládat ani jinak šířit obsah, který je v rozporu se zákonem, porušuje práva jiných osob nebo odporuje našim Podmínkám. Zejména je zakázáno:

a) šířit obsah, který představuje nevyžádanou nebo nevhodnou reklamu, například nabízet produkty nebo služby nesouvisející s účelem Platformy,
b) sdílet obsah, který porušuje duševní vlastnictví, osobnostní práva, nerespektuje lidskou důstojnost nebo vyvolává pocit ohrožení (např. zastrašující nebo vylučující projevy),
c) zveřejňovat jako Poskytovatel v komunikaci s Uživatelem přesnou adresu svého bydliště, datum narození nebo jiné osobní údaje, kromě kontaktních údajů, jako je telefonní číslo nebo e-mail, které můžete uvést pouze tam, kde je to vyžadováno.

Oznámení: Přijímáme oznámení týkající se obsahu na Platformě, o kterém se domníváte, že je nezákonný. Své oznámení nám můžete zaslat na e-mailovou adresu abuse@catagency.cz. Oznámení musí obsahovat alespoň:

a) důkladně podložené vysvětlení, proč považujete daný obsah za nezákonný,
b) přesné elektronické umístění obsahu, například konkrétní URL adresu, případně další informace potřebné k identifikaci obsahu,
c) jméno nebo název oznamující osoby a její e-mail (neplatí, pokud jde o oznámení trestného činu podle článků 3 až 7 směrnice 2011/93/EU),
d) prohlášení, že osoba podávající oznámení jedná v dobré víře a že všechny informace uvedené v oznámení jsou správné a úplné.

Mechanismus oznámení a opatření: Pokud nám oznámení poskytne elektronické kontaktní údaje oznamovatele, bez zbytečného odkladu potvrdíme přijetí oznámení a následně jej informujeme o našem rozhodnutí a o možnostech nápravy. Pokud zjistíme protiprávní obsah nebo činnost, můžeme obsah odstranit, znemožnit k němu přístup, nebo omezit možnosti uživatele. To může zahrnovat například nižší zobrazení obsahu ve vyhledávání, pozastavení nebo ukončení účtu, nebo jiná opatření. V případě omezení uživatele vždy poskytneme konkrétní a jasné zdůvodnění. Pokud však obsah vyhodnotíme jako zákonný, žádné kroky proti němu nepodnikneme.

Licence: Váš uživatelský obsah může být chráněn autorskými právy nebo jinými právy duševního vlastnictví, která zůstávají vám. My si tato práva neosvojujeme. Nahráním obsahu na Platformu nám však poskytujete bezplatnou, nevýhradní a časově i územně neomezenou licenci k jeho užití po dobu trvání majetkových práv. Můžeme váš obsah využívat pro marketing, propagaci či jiné účely, například jej sdílet na sociálních sítích. Toto ujednání je platné pro veškerý typ uživatelského obsahu, zejména pak pro fotografie a videa z tzv. reportů Poskytovatele, kde reportem Poskytovatele se rozumí fotografie a videa pořízená Poskytovatelem při vykonávání objednané služby v domácnosti či jiném místě Uživatele. Provozovatel má plné právo využívat materiál z reportů k marketingovým účelům na dobu neurčitou, s čímž výslovně souhlasí Uživatel i Poskytovatel.



6. Podmínky užívání Platformy

Omezení užívání: Je zakázáno užívat Platformu způsobem nebo v rozsahu, jakém vám to Podmínky výslovně neumožňují. Zejména nesmíte: a) provádět falešné rezervace (tedy rezervace na cizí jméno nebo rezervace, u kterých nemáte v úmyslu rezervované služby využít),
b) být neaktivní jako Poskytovatel - takové uživatelské účty Poskytovatelů mažeme. Zakládáme si na tom, že Naši Poskytovatelé musí odpovídat na zprávy, plnit ověření, pravidelně aktualizovat svůj profil a udržovat ho v dobré kvalitě. Neaktivní Poskytovatel je Poskytovatel, který nepřijal, nepotvrdil a neralizoval rezervaci Uživatele více než 3 měsíce.
c) provádět nepřiměřené množství hledání nebo jakoukoliv jinou činnost, která představuje zvýšenou zátěž pro Platformu, může ji poškodit, blokovat nebo narušovat (např. skriptováním),
d) používat služby nebo software ke zjišťování cen nebo jiných informací, monitorovat, kopírovat, scrapovat/crawlovat, stahovat, reprodukovat nebo jinak používat jakoukoliv součást Platformy (včetně databází v nich obsažených) či informací z ní získaných za komerčními účely, za účelem vložení těchto údajů do jakékoli jiné databáze, obcházet nebo porušovat bezpečnostní opatření Platformy nebo Platformu používat jinak než jako oprávněný Uživatel či Poskytovatel s použitím svých vlastních platných přístupových údajů,
e) podnikat na Platformu útok, zejména do ní vkládat malware (počítačové viry, trojské koně, ransomware aj.) či jiný škodlivý kód (software nebo jiná technologie, jejímž účelem nebo účinkem je umožnit neoprávněný přístup k počítači, softwaru, nebo síti nebo je narušit či jinak poškodit nebo zabránit jinému uživateli v přístupu k Platformě nebo v jejím užívání), dále měnit, blokovat nebo obcházet jakýkoliv proces zabudovaný v Platformě,
f) zveřejnit jakékoliv nepravdivé informace o Platformě, jakož také pravdivé informace, které jsou vzhledem k okolnostem zveřejnění zavádějící, způsobovat jakékoliv jiné nepříjemnosti nebo škody uživatelům nebo se k nim chovat nepatřičným způsobem, užívat Platformu pro účely konkurenční analýzy služeb, vývoje, poskytování nebo používání konkurenční služby nebo produktu nebo pro jakýkoli jiný účel, který je vůči Nám nebo Přidruženým osobám konkurenční, jinak užívat Platformu způsobem nebo za účelem, který porušuje práva duševního vlastnictví, jiná práva třetích stran nebo právní předpisy.

Vaše odpovědnost - nesete plnou odpovědnost za:
a) Zákonnost zpracování dat, kterou nám poskytujete prostřednictvím Platformy.
b) Zejména jste odpovědní za to, že máte právo nám tato data předat a že jejich použití a zpracování z naší strany nebude porušovat práva třetích osob, například práva duševního vlastnictví, práva na ochranu soukromí, ani žádné právní předpisy. Pokud nám předáváte osobní údaje jiných osob, jste povinni je o tom informovat nebo získat jejich souhlas, pokud je to vyžadováno zákonem.
c) Ochranu vašich přístupových údajů.
d) Odpovídáte za správné zacházení s vašimi přihlašovacími údaji a za jejich ochranu před zneužitím.
e) Vaše systémy. Jste zodpovědní za technické prostředky, které používáte, jako jsou počítače, software nebo síťové služby, ať už provozované vámi nebo třetími stranami. Tyto systémy musí splňovat požadavky uvedené v dokumentaci Platformy.
f) Veškerý přístup k Platformě prostřednictvím vašich systémů a přístupových údajů.
g) Odpovídáte za jakékoli aktivity, výsledky nebo rozhodnutí, která vyplývají z přístupu k Platformě a jejího používání prostřednictvím vašich systémů nebo přístupových údajů.
h) Uživatelé, kteří jsou registrovaní jako Poskytovatelé jsou plně odpovědni za služby, které poskytují Uživatelům - jsou přímo odpovědni za kvalitu, převzaté klíče i za vše ostatní s danou službou související. Poskytovatelé jsou rovněž odpovědni za zdanění veškerých příjmů z Platformy a to na vlastní náklady a dle vlastního svědomí.



Vztah mezi Poskytovatelem a Provozovatelem: Nezávislý vztah. Poskytovatel a Provozovatel nejsou vůči sobě v žádném pracovněprávním, zaměstnaneckém, partnerském, obchodním nebo jiném závislém vztahu. Poskytovatel poskytuje své služby prostřednictvím Platformy samostatně a na vlastní odpovědnost.

Samostatnost Poskytovatele: Poskytovatel jedná jako samostatný subjekt, který si sám zajišťuje veškeré povinnosti spojené s výkonem své činnosti, včetně, ale nejen, daňových a odvodových povinností, plnění právních předpisů vztahujících se k jeho podnikání nebo jiné činnosti a případné registrace jako podnikatele či jiné oprávněné osoby dle platných právních předpisů.

Charakter práce: Jakákoli práce nebo služba, kterou Poskytovatel vykonává prostřednictvím Platformy, není považována za zaměstnání, pracovní poměr nebo závislou činnost ve smyslu pracovněprávních předpisů. Poskytovatel nemá stanovenou pracovní dobu, nemá povinnost vykonat žádnou práci v jakémkoli čase, k plnění práce - služby pro Uživatele nikdy nevyužívá prostředky Provozovatele jako např. počítač, mobilní telefon, kanceláře ani jakékoli jiné prostředky s výjimkou online aplikace pro správu služeb a komunikace mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Za využívání této online aplikace Poskytovatel platí Provozovateli smluvenou finanční odměnu. Poskytovatel není oprávněn vystupovat jménem Provozovatele, jednat jeho jménem nebo přijímat závazky jeho jménem.

Omezení odpovědnosti Provozovatele: Provozovatel nenese odpovědnost za daňové, právní ani jiné povinnosti Poskytovatele vyplývající z jeho činnosti prostřednictvím Platformy. Veškeré příjmy generované Poskytovatelem jsou jeho výhradním příjmem, za který odpovídá v souladu s platnými právními předpisy.



7. Naše digitální služby

Digitální služby: Na Platformě si můžete pořídit různé digitální služby. Ty zahrnují například předplatné umožňující využití pokročilých funkcí Platformy, zvýraznění inzerátů, nákup kurzů nebo dárkových poukazů. Přesný rozsah dostupných digitálních služeb je podrobně uveden v Platformě. Tyto informace uvedené zde slouží pouze k orientaci a nepředstavují závaznou nabídku poskytování služeb. Nemáme tedy povinnost vám tyto služby poskytnout jen na základě jejich zveřejnění v tomto dokumentu.

Objednávka: Pokud je tato možnost na Platformě k dispozici, digitální služby si můžete objednat vyplněním a odesláním formuláře. Během vyplňování objednávky máte možnost údaje kontrolovat a upravovat až do okamžiku jejího odeslání. Po kontrole údajů objednávku odešlete kliknutím na příslušné tlačítko, čímž nám zašlete veškeré vyplněné informace. Jakmile vaši objednávku obdržíme, zašleme vám potvrzení na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli. Toto potvrzení bude obsahovat shrnutí vaší objednávky a aktuální verzi Podmínek. V okamžiku potvrzení objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi vámi a námi o poskytování digitálních služeb. Podmínky platné v době objednání tvoří součást této smlouvy. Možnost objednávání digitálních služeb můžeme kdykoli pozastavit nebo ukončit jejich nabízení. Nemusíte se ale obávat, již zakoupené předplatné tím nebude ovlivněno a bude pokračovat podle platných podmínek.

Závazek k platbě: Objednáním digitálních služeb se zavazujete uhradit jejich cenu. To znamená, že souhlasíte s tím, že zaplatíte částku odpovídající objednaným službám. Platby přijímáme buď prostřednictvím platební brány, nebo bankovním převodem či QR kódem. Mějte na paměti, že platby přes platební bránu podléhají samostatným podmínkám stanoveným jejím poskytovatelem.

Cena: Digitální služby vám budou zpřístupněny po úhradě příslušné ceny. Aktuální ceník služeb naleznete přímo v Platformě. Na základě individuální dohody vám však můžeme digitální služby poskytnout bezplatně, za sníženou cenu nebo na základě voucheru. Faktury naleznete ve vašem Uživatelském účtu po přihlášení na Platformě. Ceny můžeme průběžně aktualizovat, přičemž nové ceny budou uvedeny v Platformě a budou platné okamžitě. Změny cen předplatného se ale projeví až od následujícího předplaceného období.

Zahájení předplatného: Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne jejího uzavření. Tato lhůta bude považována za dodrženou, pokud nám během jejího trvání odešlete oznámení o vašem rozhodnutí smlouvu ukončit. Zaplacením ceny za digitální služby nás však výslovně žádáte, abychom vám služby zpřístupnili ještě před uplynutím této lhůty, a to okamžitě po potvrzení vaší objednávky. Berete na vědomí, že v takovém případě ztrácíte právo odstoupit od smlouvy, pokud již byly digitální služby plně poskytnuty. Pokud byly služby částečně poskytnuty, nemáte nárok na vrácení poměrné části zaplacené ceny za služby poskytnuté do okamžiku odstoupení. Objednávku vám obvykle potvrdíme e-mailem, a to v okamžiku přijetí vaší platby. Digitální služby budete mít k dispozici po dobu předplatného, které, pokud není dohodnuto jinak, trvá 1 rok od zahájení jejich poskytování.

Prodlení se zpřístupněním: Pokud jsme v prodlení se zpřístupněním digitálních služeb, máte právo od smlouvy odstoupit, pokud svou povinnost nesplníme ani po vaší výzvě bez zbytečného odkladu nebo v dohodnuté dodatečné lhůtě. Můžete od smlouvy odstoupit i bez dodatečné lhůty, pokud je zřejmé z našeho prohlášení nebo okolností, že služby neposkytneme, nebo pokud vyplývá z dohody či situace, že je plnění v určitém čase nezbytné.

Automatická obnova: Souhlasíte s tím, že poskytovatel platební metody automaticky odečte částku za předplatné prostřednictvím vaší registrované platební metody vždy první den nového předplatného období. Pokud je vaše platební karta expirovaná nebo zrušená, služba Account Updater od GOPAY umožňuje automatickou aktualizaci údajů, které poskytne vaše banka nebo vydavatel karty. Pokud však platební metoda nebude platná (např. kvůli neaktualizované kartě) a poskytovatel nebude schopen částku strhnout, ztratíte přístup k digitálním službám do doby, než platební metodu aktualizujete tak, aby platbu bylo možné provést. V takovém případě vás, pokud to bude možné, upozorníme. Neprovedete-li aktualizaci platební metody do 5 dnů od neúspěšné platby, můžeme vaše předplatné zrušit. Předplatné můžete sami kdykoliv ukončit prostřednictvím příslušné sekce Platformy, přičemž platnost předplatného skončí k poslednímu dni aktuálního předplatného období.

Nevyužití služby: Povinnost platit cenu není vázána na faktické užívání služby z vaší strany. V případě, že službu nevyužijete, nemá tato skutečnost vliv na Naše právo na zaplacení ceny v plné výši. To platí zejména pro kredity, jejichž platnost je časově omezena na dobu předplatného období. Nejsme povinni zůstatek kreditů uživateli vrátit (na to nemá vliv, že skončilo předplatné a uživatel nevyčerpal kredit v plné výši), nevyčerpaný kreditní zůstatek na účtu uživatele tak zaniká bez náhrady.

8. Objednávka a poskytování Služeb

Proces objednávky a poskytování Služb: Uživatel si prostřednictvím rezervačního systému Platformy vybere konkrétní Službu a vyplní objednávku online. Objednávka se ihned zobrazí v aplikaci, která je dostupná Poskytovatelům. Poskytovatelé mají možnost potvrdit zakázku prostřednictvím aplikace pro Poskytovatele. Potvrzená zakázka je předmětem smlouvy mezi Uživatelem a konkrétním Poskytovatelem. Uživateli je po potvrzení zakázky zasláno toto potvrzení na e-mail spolu s výzvou k uhrazení ceny za objednanou Službu. Cena je stanovena dle aktuálního ceníku Služeb na webové stránce Platformy. Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena okamžikem, kdy Uživatel uhradí cenu za objednanou službu.

Platební podmínky: Platba za objednané Služby probíhá prostřednictvím Provozovatele, který jedná jménem Poskytovatele jako zprostředkovatel plateb. Po přijetí platby Provozovatelem je Poskytovatel povinen zajistit řádné a včasné splnění zakázky dle objednávky Uživatele. Provozovatel po splnění zakázky převede příslušnou částku Poskytovateli sníženou o zprostředkovatelský poplatek na bankovní účet Poskytovatele. Zprostředkovatelský poplatek zahrnuje také poplatek za použití softwareu Provozovatele ke komunikaci s Uživatelem. Konkrétní částka, která bude Poskytovateli uhrazena je uvedena přímo v aplikaci pro Poskytovatele u dané objednávky a je tedy známa ještě před tím, než Poskytovatel zakázku přijme. Převod finančních prostředků Provozovatelem Poskytovateli na bankovní účet Poskytovatele probíhá výhradně dle následujících ujednání:

a) Převod proběhne až po splnění Služby Poskytovatelem Uživateli a to do 20. dne v měsíci následujícím od vykonání Služby.
b) Provozovatel je oprávněn ponížit převáděnou finanční částku Poskytovateli až o 100% v případě, že ze strany Poskytovatele došlo při poskytování SLuby Uživateli k pochybením, nedostatečné kvalitě splnění Služby nebo jiným nedostatkům. Za velmi závažné nedostatky je považováno zejména nedodržení jakéhokoli času v rámci Služby a nedostatečná kvalita provedení Služby.

c) Provozovatel převádí Poskytovateli v termínu dle této smlouvy součet všech finančních transakcí, které Poskytovateli náleží za splněné Služby Uživateli najednou v jedné platbě.

d) Jestliže Poskytovatel uvedl v aplikaci pro Poskytovatele chybné číslo účtu, je Provozovatel oprávněn si účtovat poplatek za administrativní úkony spojené s řešením ve výši 600 Kč. O tento poplatek může být Poskytovateli snížena vyplacená částka za vykonané SLužby. e) Provozovatel nemusí Poskytovateli vyplatit na účet Poskytovatele žádné peníze, jestliže je vyplácená částka nižší než 1000 Kč. V takovém případě Provozovatel vyplatí Poskytovateli souhrnnou částku, jakmile částka za vykonané Služby překročí 1000 Kč.



9. Práva a povinnosti Poskytovatele

Poskytovatel se zavazuje plnit povinnosti a disponuje právy, vyplývajícími z tohoto dokumentu:

a) Poskytovatel se zavazuje vykonat Službu přesně dle objednávky Uživatele.
b) Poskytovatel se zavazuje vykonat Službu kvalitně, sám a v čase, který je stanoven v objednávce Uživatele.
c) Poskytovatel nemusí přijmout objednávku Uživatele, není vázán žádnými limity ani počty přijatých objednávek od Uživatelů. Je čistě na Poskytovateli, zda, kdy a kolik objednávek od Uživatelů přijme či nepřijme.
d) Poskytovatel objednanou Službu vykonává sám za sebe, používá k tomu vlastní prostředky, nevyužívá žádné kancelářské prostory Provozovatele ani počítače Provozovatele ani mobilní telefon Provozovatele ani připojení k internetu Provozovatele ani žádný dopravní prostředek Provozovatele.

e) Poskytovatel využívá software Provozovatele, který je online a je určen pro komunikaci s Uživateli a s Provozovatelem. Tento software je součástí Platformy a Poskytovatel za něj Provozovateli platí dle podmínek v tomto dokumentu.

f) Poskytovatel souhlasí s tím, že ceny Služeb na Platformě stanovuje Provozovatel Platformy.

g) Poskytovatel souhlasí, že je povinni tyto ceny respektovat a výslovně souhlasí s tím, že nemůže Uživateli účtovat jakékoli poplatky bez souhlasu Provozovatele.





10. Práva a povinnosti Uživatele

Každý Uživatel je povinen řídit se následujícími právy a povinnostmi, které ukládá tento dokument:

a) Uživatel výslovně prohalšuje, že všechny rezervace, které provedl, jsou pravdivé a představují jeho závazný zájem o rezervované Služby.

b) Jestliže byl Uživateli jakákoli rezervace potvrzena Poskytovatelem a Uživatel následně provedl úhradu rezervace, Uživatel výslovně souhlasí s tím, že rezervace může být ze strany Uživatele kdykoli zrušena bez nároku na vrácení platby v rámci takové rezervace.

c) Uživatel se zavazuje uvádět pravdivé informace v rezervaci

d) Je-li předmětem Služby, kterou si Uživatel závazně rezervoval, hlídání domácích mazlíčků, pak se Uživatel výslovně zavazuje k tomu, že na celou dobu hlídání domácího mazlíčka zajistí dostatek krmiva, steliva a dalších nezbytných náležitostí pro péči o mazlíčka. Jestliže Uživatel tento dostatek nezajistí, má Poskytovatel právo Službu odmítnout bez náhrady Uživateli a bez nároku na vrácení peněz.

e) Uživatel se výslovně zavazuje k tomu, že informace o kamerových systémech v místě, kde bude Poskytovatel vykonávat službu, uvedl v rezervaci pravdivě. V opačném případě je stanovena pokuta, kterou je Provozovatel oprávněn účtovat Uživateli ve výši: 100 000 Kč, slovy: Sto tisíc korun českých. Uživatel výslovně prohlašuje, že je s tímto bodem srozuměn a souhlasí.



11. Reklamace digitální služby

Spotřebitel: Ustanovení tohoto článku se uplatní v případě, kdy dochází k poskytování digitálního obsahu či služeb digitálního obsahu Uživateli, který je spotřebitelem, na základě úplatných smluv či smluv dle § 2389g odst. 2 občanského zákoníku. V ostatních případech a případech dle § 2389u odst. 1 občanského zákoníku se tato ustanovení neuplatní. Pokud jste podnikatel, je vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od uzavření smlouvy

Ujednané vlastnosti: Odpovídáme za to, že digitální služba nemá vady. To znamená, že:

odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, je vhodná k účelu, pro který jej požadujete a s nímž jsme souhlasili, a je poskytována s ujednaným příslušenstvím, pokyny k použití a s uživatelskou podporou. Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností digitální služba: je vhodná k účelu, k němuž se služba tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem, rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem služby téhož druhu, které může uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže jsme si jej nebyli vědomi nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření smlouvy nemohlo mít vliv, je poskytována s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat, a odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsme zpřístupnili před uzavřením smlouvy.

Tento odstavec se nepoužije v případě, že jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost digitální služby liší a vy jste s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasili.

Reklamace. Pokud má digitální služba vadu, tedy pokud nebude splněna některá z podmínek dle odst. výše, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy digitální službu reklamovat). Můžete vytknout vadu, která se u digitální služby projeví nebo vyskytne za trvání závazku, resp. v případě jednorázového plnění do 2 let od zpřístupnění. Reklamaci můžete uplatnit zasláním e-mailu či dopisu na Naši adresu. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

Prokázání vady: Pokud se vada projeví za trvání smlouvy, je na Nás, abychom prokázali, že digitální služba byla poskytována bez vad. To neplatí pokud prokážeme, že vadu způsobilo vaše nevyhovující technické či programové vybavení nebo síťové připojení nezbytné pro jejich řádné fungování („digitální prostředí“), ačkoli jste byli na jeho potřebu upozorněni. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, Nám poskytnete nezbytnou součinnost, kdy v případě odmítnutí jejího poskytnutí nemusíme prokazovat, že digitální služby byly poskytovány bez vad.

Práva z vadného plnění: Pokud má digitální služba vadu, můžete požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. My vadu odstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám nezpůsobili značné obtíže. Pokud vadu neodstraníme v přiměřené době, je z Našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás, pokud se vada projeví i po odstranění nebo pokud je vada podstatným porušením smlouvy, můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitální služby digitálního bez vady a vadné digitální služby, která vám byla poskytnuta. Pokud má být digitální služba poskytovány po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byla poskytována vadně. Sleva vám náleží i v případě odstoupení od smlouvy. Peněžité částky, které vám máme vydat z důvodu vadného plnění, vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne uplatnění práva z vadného plnění, a to způsobem, jakým byla uhrazena odměna, ledaže výslovně svolíte jinak a nevzniknou vám tím další náklady. Odstoupit od smlouvy nemůžete, pokud je vada digitální služby nevýznamná. Má se za to, že vada není nevýznamná. Pokud odstoupíte od smlouvy, můžeme vám zabránit v dalším užívání digitální služby, a to zejména jejím znepřístupněním, a vy se zdržíte se užívání digitální služby, včetně jejího poskytování třetí osobě.

Potvrzení a vyřízení reklamace: O uplatnění reklamace vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém uvádíme datum, kdy jste uplatnili reklamaci, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, jaké jsou vaše kontaktní údaje, na které vám poskytneme informace o vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat. Po vyřízení reklamace vám také vystavíme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodníme zamítnutí reklamace.

Aktualizace: Pokud nebude u konkrétního digitálního obsahu či služby digitálního obsahu ujednáno odlišně, tak výslovně souhlasíte s tím, že jejich aktualizace neposkytujeme. Ale pokud jsou tyto aktualizace poskytovány, tak je musíte provést v přiměřené době, jinak nemáte práva z vady vzniklé v důsledku neprovedené aktualizace.

Změny: Nejedná-li se o změnu nezbytnou pro zachování digitálního obsahu bez vad, tak vám změnu digitální služby oznámíme e-mailem zaslaným na vaši adresu. Zhoršuje-li taková změna významně váš přístup k digitální službě nebo jejímu užívání, upozorníme vás v přiměřené době před jejím provedením na její povahu, čas provedení a na právo vypovědět smlouvu do 30 dnů ode dne, kdy jste byli o změně vyrozuměni nebo od okamžiku, kdy byla změněna, podle toho, co nastane později. To neplatí, umožníme-li vám změnu odmítnout a ponechat si digitální službu bez dodatečných nákladů v původní podobě, aniž by to bylo na úkor jejího poskytování bez vad.



12. Reklamace Služeb

Reklamacemi Služeb rozumíme reklamace Služeb, které si lze objednat v online rezervačním systému Platformy.

Provozovatel neodpovídá za kvalitu, řádné poskytnutí či případné vady služeb objednaných Uživatelem od Poskytovatele prostřednictvím Platformy. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel působí výhradně jako zprostředkovatel, který umožňuje objednávku a zprostředkování platby mezi Uživatelem a Poskytovatelem. Za řádné splnění smluvního vztahu mezi Uživatelem a Poskytovatelem, včetně odpovědnosti za vady, kvalitu služeb či škody vzniklé v souvislosti s jejich poskytováním, odpovídá výhradně Poskytovatel.

Reklamace týkající se samotné služby (např. hlídání mazlíčků, úklid, apod.) musí Uživatel řešit přímo s Poskytovatelem, který zakázku přijal a realizoval. Provozovatel nenese odpovědnost za žádné přímé či nepřímé škody, které mohou Uživateli vzniknout v souvislosti s poskytováním služeb Poskytovatelem.

Reklamace týkající se technického fungování Platformy nebo zprostředkování platby může Uživatel uplatnit u Provozovatele prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v Platformě, zejména pak prostřednictvím e-mailu podpora@catagency.cz. Provozovatel se zavazuje řešit tyto reklamace bez zbytečného odkladu a v souladu s právními předpisy.

Uživatel výslovně bere na vědomí a souhlasí, že v případech, kdy dojde k přerušení či neprovedení služby z důvodu na straně Poskytovatele, nemá právo žádat náhradu škody, vrácení platby nebo jiné kompenzace od Provozovatele. Případné spory a reklamace v tomto ohledu je Uživatel povinen řešit přímo s Poskytovatelem.



13. Řešení sporů se spotřebiteli

Rozhodné právo a soudy: Smlouva a veškeré právní vztahy z ní vyplývající nebo s ní související se řídí výhradně právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem. Spory vzniklé ze smlouvy budou rozhodovány výhradně soudy České republiky místně příslušnými podle Našeho sídla.

ČOI: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Námi a uživatelem, který je spotřebitelem, ze smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

ESC: Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line.



14. Závěrečná ustanovení

Neplatnost, neúčinnost, zdánlivost či nevymahatelnost jakékoliv části Podmínek nemá vliv na jejich zbývající části. Vzájemně se zavazujeme nahradit jakoukoliv neplatnou, neúčinnou, zdánlivou či nevymahatelnou část Podmínek částí platnou, účinnou, nikoliv zdánlivou a vymahatelnou, se stejným obchodním a právním významem do 14 dnů ode dne, kdy obdrží žádost od druhé strany. Komunikovat spolu budeme zejména elektronicky prostřednictvím e-mailů kontaktních osob. Vyžaduje-li jakákoliv zpráva nebo jednání písemnou formu, postačuje e-mail s prostým elektronickým podpisem. Nikdo z nás nesmí jednostranně započíst jakoukoliv svou pohledávku vzniklou na základě či v souvislosti se smlouvou za druhou stranou oproti pohledávce druhé strany bez předchozího písemného souhlasu druhé strany. Za případ vyšší moci považujeme veškeré nepředvídatelné okolnosti, které nemůžeme přiměřeným způsobem ovládat, zejména živelní pohromy, embarga, stávky (včetně plánovaných stávek), válku, epidemie a kybernetické útoky (například DDoS). Dojde-li k neplnění závazku z důvodu vyšší moci, nezakládá to podstatné porušení smlouvy. Smlouva představuje naši úplnou dohodu ve vztahu k jejímu předmětu a nahrazuje veškerá předchozí ujednání ohledně předmětu smlouvy.

Tato smlouva byla publikována dne 21.1.2025
Tato webová stránka používá cookies. V rámci GDPR a ePrivacy můžete použití cookies povolit, omezit nebo zakázat.
Odmítnout Jen nezbytné Souhlasím